- 21/1-11 Nu är jag tillbaka igen!

Hej alla! Nu så har jag börjat blogga igen..
Har tidigare haft en annan blogg men eftersom att de var så länge sedan så valde jag och ta bort den och skapa en ny i stället :)
I kväll är det Fredag och jag har haft ett möte och sedan så åkte jag och mamma till Emmaus  (secondhand butik) och där hittade jag väldigt snygga jeans för bara 85 kr och jag kunde bara inte låta bli att köpa dem! ^^
Efter när vi kom hem så åt vi varsin hamburgare som vi hade beställt från Max (suprime) jättegott! Efter de åkte mamma och jobba..

Eftersom att mina planer inte riktigt blev som dom skulle så hade jag en "myskväll" för mig själv. Gjorde ansiktsmask och hade fotbad och tittade på Dolittle 5. Jätte rolig!

Ikväll händer det väl inte så mycket mer än att sitta vid datan och bara ta det lugnt :) Imorgon ska vi till Viskafort på kalas, ska bli kul :)

Kanske inte upptaderar bloggen så ofta men jag ska försöka vara så uppdaterad som möjligt, eller hur man nu säger hehe.

Saknar min älskling! <3

Ha de gott så länge!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: mli

saknar dig va<3

2011-01-22 @ 00:02:45
URL: http://tohateaperfectstranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0