- 25/1-11 Då sitter man här igen..

Hej!

Idag är det tisdag och har haft möte med skolan, gick hur bra som helst!
Innan mötet så gick jag och mamma in på eko-hallen och köpte en kalender till mig:)
Har precis ätit middag, blev köttfärs och pasta som ser ut som hjul! Jättegott!

Nu sitter man då här igen och är mätt och belåten.
Mamma gick nyss till jobbet och själv sitter jag ensam hemma, vilket också är ganska skönt!
Senare så ska jag fixa i ordning lite i lägenheten bla, ta ur ren disk och sätta in smuttsig disk i diskmaskinen.
I morgon hoppas jag att jag kan vara med min bästa kompis Emma! <3

Hmm.. kommer inte på så mycket mer och skriva men det var väl det som har hänt idag och vad som kommer att hända! Nu ska jag gå och ta mig en god kopp kaffe! 

Ha det gött! 

Puss


En gammal bild på Emma och mig! :) <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0